Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, March 19, 2006

Kaos

Jag har ägnat hela dagen åt att städa.. och sen så är folk ialflal bara arga. Jag blir så himla trött. Helgen har överlag varit rätt seg. Mysig men seg. Både jag och Oskar vaknade sjuka i lördags. Ingen vidare värst start på helgen. Besökte ialflall Ufmässan och Linnea Hanna och Bodil som var SÅ söta i sina förkläden där i sin monter! På kvällen var det middag Hos Erika. Johanna Annas och Erikas projektarbeteavslutning typ. Med middag och mys. Väldigt trevligt =) Anton ägnade sig åt vodka och nintendomusik på piano. Jag ägnade mig åt en trefemma. Sen åkte jag hem till sjuka oskar. haha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home