Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, April 10, 2006

Musikal !

Vi bor på katte just nu känns det som. Massor att göra men ändå bara massa spring fram och tillbaka. Idag spikades iallafall mina kläder! Jag tror det blir coolt. Cornelias gamla balklänning i något reviderad form om man säger så.. Lite panik över scenen som fortfarande inte är på plats.. Haha. Det blir till att slita som bara den imorgon. Men det blir kul =)

Snart fyller jag år också. Det ska bli kul! Även om det innebär att jag missar Spring Johnny!'s spelning på Kafé 44. Det blir nåt slags halabaluns här.. men jag vet inte vad ännu. Stora festen var ju i fredags hos Kristina. Hon, Jag, Samantha, Yasmine och Sara hade värsta förfesten med desertbuffé och grejer. Och dan därpå var det Artis och Minerva-fest på Escobar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home