Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, May 01, 2006

Oh dear

Vilken jumbohelg det varit, eller jumbovecka. Musikalavslut med allt vad det innebär, snyftningar men också en lättnadens suck. Det har känts jättekul ! Så var det fullmoonbeachparty på Pollacks i fredags och så Valborg i söndags, crejsy. Men en härlig valborg blev det. Förutom att jag tappade mitt ena hultqvistörhänge (det börjar bli tradition) som tur var hittade jag det imorse hängandes i en av fransarna på min sjal.. haha. jag var visst inte för noga när jag letade.

Nu är det bara ett enda långt upplopp kvar... Help!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home