Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Saturday, June 10, 2006

Student!



Vilken makalöst fantastiskt kul dag jag hade igår! Klockan nio samlades vi på katte för fotografering. Alla älskade vänner i fina kläder och glada miner. Sedan begav vi oss för sista gången till luthagens livs och handlade frukost som vi intog i ekonomikumparken medan vi skrev i varandras mössor. Halv tolv började skolavslutningen. Lång men mysig. Kvart över ett sprang vi ut och möttes av ett folkhav med skyltar och blommor. Det var verkligen jättekul att det var så många som kom dit! Så gav vi oss ut på vårt "allons enfants-flak" och åkte runt stan. hur lyckat som helst. Mottagningen hemma var underbar med massa människor och god mat och fina paketer. På kvällen var det fest på skarholmen med 800biljetter sålda. Det var skoj men kanske lite väl mycket, jag pallade inte så länge, tröttheten började pocka på och jag begav mig hemmåt på min cykel runt ett efter 16 timmars konstant festande. Kontenan blir en Riktigt Lyckad Dag !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home