Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Saturday, November 11, 2006

Så var det återigen dags...

för Firmafest med ICA! Iår bär det av till sthlm till Hamburger Börs tror jag det var. Haha har ingen koll, vi åker om en timme iaf. Ska bli kul... Vi har ju en del intriger även hos oss, det är inte bara i icareklamen sånt förekommer... !
Såhär snygga var vi sist.. haha

Hey Baberibagängets Arne Weise är en fantastiskt bra imitation! shit vad jag garvade igår! Jag linnea och erika hade myskväll hos linnea med Idol, Legally blonde 2 och Hey baberiba.. underbaart.. haha. Sen åkte jag in till stan till Kalmars och PangMusik. Det var soft. lite högstadiedisko om man jämför med värmlands, men mysigt.. liiite indiehajp på besökarna men det var mest kul.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home