Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, May 14, 2007

nattliga filosofier

Jag har fan suttit så länge på den här stolen nu att jag börjar få jävligt ont i arslet. Vad har jag gjort det här halvåret egentligen? Vad har jag åstadkommit som inte inneburit fylla fest eller för mycket vattenpipa?? Jag kan säkert snacka bättre franska än jag tror och bla bla bla.. Men annars då? Jag har ju fan inte ens nånting att skriva om... Sommaren ligger framför mig som ett tomt jävla ark som ska fyllas med vettiga saker som träning och planering inför hösten.. Jag kan faan inte säga att jag behöver vila ut för jag har ju inte gjort nånting annat än att vila hela jävla terminen. Ett mål är att gå ner dessa förbannade kilon som man går upp när man inte gör ett skit. Jag drömmer om löpband och friskispass, det är stört men känns hyfsat hälsosamt jämfört med Grekmacka hos greken och monoprixglass. Jag ska bli mitt gamla jag igen, fast naturligtvis i en ny upphottad version, brunhårig och brunbränd. och alltså helst x antal kilon lättare. Vilket nog kommer att bli lättare sagt än gjort... Fan det låter ju som ett jävla skämt.

Alla satans relationer att ta tag i igen.. sånt man bara smitit ifrån i januari... Vilka vänner är i stan? Vilka umgås man med? Vad händer på nationen? Vad händer med KXMtjänsten... det är ett jävla hallå här om det kan jag tala om... jag vet ju inte vad jag ska göra annars... samtidigt som att spara pengar inför en ny resa känns hett och lönen på värmlands är väl inte något att skryta med direktens...


OOO SIR IRONY

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home