Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, June 10, 2007

ÄNTLIGEN

Äntligen är Jag hemma för den här gången. Tänker inte säga för gott för det lär bli fler resor inom en hyfsat snar framtid. Hur som helst så känns det helt sjukt skönt att äntligen ha fått hem all packning. Utan våg lyckades vi fördela exakt 10 kg i varje handbagage och 15.2 16.6 och 14.7 kg i de tre stora väskorna... ganska bra jobbat får jag lov o säga. Ingen överviktskostnad heller... :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home