Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, May 24, 2007

Ett herrans liv

SÅ var vi äntligen i princip klara... Efter en pärs på Postkontoret där vi försökte posta iväg ett paket åt Tove, det fanns ingen tejp på posten, så jag fick göra en blixtutryckning till pappershandeln och dessutom så kostade det tydligen olika mkt att skicka kläder och böcker.. ett herrans liv var det. Men nu är vi klara iaf. och jag och Calle sitter o väntar på yrvädrena Tove o Pierre som naturligtvis inte är klara...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home