Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, May 16, 2007

å så var det natt...

och jag sov mellan 14 och 18 i eftermiddag så det lär väl inte bli så mkt sömn i natt heller... Tove och kalle ligger och halvsover på soffan härbakom.. my dear god vad jag kommer sakna mina knasbollar när vi åker hem... tove bor ju liksom i göteborg av alla himla ställen... för att inte tala om Pierre som bor i STUREFORS.... vilken världsdel är det liksom?? Ändå längtar jag hem så jag håller på och dö.. min säng... mitt normala liv... soon i'm back...



jojo: vi ska börja se avsnitt 16 imorgon.. FETT bra serie :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home