Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, May 15, 2007

Så var det natt igen

för ovanlighetens skull är jag trött... Jag ska sova djuupt i natt. Kaosdag idag.. Toves Madames dotter försökte ta livet av sig natten tills idag och Tove fick inte komma in i huset förrän två på natten. Tydligen är det den andra dottern som försöker ta livet av sig, den första lyckades för ett antal år sedan och sedan dess har denna dottern spårat totalt. Jag har träffat henne typ tre gånger och hon ser ut som en riktig knarkhora... Det krävdes fan flera vuxna poliser, en doktor och diverse ambulanspersonal för att få henne lugn och hela kvarteret lär varit vakna av allt oväsen, den galna hunden som skällde konstant och så dotterns konstanta skrikande och gråtande. HEMSKT. Vi får se hur länge tove bor kvar.. jag föreslår en inflytt här, vi får väl se vad som händer och fötter.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home