Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, May 14, 2007

Möööö

som väntat blev det en svår natt... Runt fyratiden slår jag på datorn och P3 dokumentär och lyckas somna till ljudet av "Ubåtshotet" en relativt intressant dokumentär som jag hyfsat snabbt kunde strunta i att lyssna på och därmed somna... Det absolut överlägsna sättet att somna på :D Ska försöka lyssna om på programmet idag dock.. haha. Jag hatar att inte kunna sova, att ligga och vrida sig fram och tillbaka i ändlösa timmar.. och som nu, vakna alldeles för sent för att kunna gå till skolan i rätt tid. Går till halvtimmesrasten som börjar om en kvart i stället. SUCK.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home