Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, May 16, 2007

åååå mitt i natten jag dör

Dax för lite mitt i natten jag dör. Köksmästarjobbet är en knivig fråga... känns lite akward att hon ska gå och vinna på massa röster från folk som inte vet vad det hela handlar om faktiskt.


Å andra sidan dör jag inte om jag inte får det... då blir det högskoleprovsstudier, icajobb och spara pengar till en långresa.. inte fel det heller. Knivig situation helt klart..


jag och pälsklingshannes på klubbverksavslutningen i vintras

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home