Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, June 14, 2007

Varför egentligen?

Har jag lyckats vänja mig vid sisådär 12 timmars sömn per natt? Det blir så himla jobbigt att kliva upp och man ligger bara o drar sig och ser sitt liv passera. I natt ramlade jag ur sängen! Jag har givit detta en noggran analys och kommit fram till att det är min kropp som testar om jag verkligne är hemma. Hade jag varit i frankrike hade jag fått ett minst sagt brutalt uppvaknande om jag ramlat ner ur sängen. Nu ramlade jag rätt så mjukt ner i min stora skolåda som står under sängen. Iofs. mysigt att få umgås med mina små älsklingar.. men jag gör det helst när dom sitter på fötterna.. hrm..

Jag och Tovis i Barca!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home