Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, June 12, 2007

This is the first day of my life


Inser att jag haft samma rubrik förut, men det stämmer så bra just nu och dessutom så har jag en förmåga att starta alla inlägg med en suckande rubrik typ. OJOJOJ eller Äntligen eller My God eller jag dör. .eller nåt i den stilen.

Jag börjar faktiskt ett nytt liv nu. Det slöa livet som kommer att gå mig på nerverna senast torsdag. Jag måste aktivera mig nu. Var o badade med Carro på lyssnaängen i går, mysigt, på kvällen åt jag och Mahshid och Kalle och Linda och Linda middag ihop hos Mahshid efter att jag och Mahshid haft en lååååång tur på ICA Maxi. Vi racade genom ica med en kundvagn som var större än ett badkar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home