Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, July 10, 2007

Ack Värmeland du sköna... och blöta.. Här regnar konstant och imorgon åker jag till Arvikafestivalen.. Det känns måttligt kul. Det kommer säkert bli sjukt kul, men just nu lockar sängen och tredje boken i Arnserien mer.. haha. Har iallfall varit på systemet och inhandlat lite förnödenheter. Så den värmen ska infinna sig iallafall :D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ack sköna helena!när får jag suga på din spena! hahahahha hur har du det på arvikafesti?när ses vi?? näst,västa lr veckan därpå??holla back at me duuuude

6:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home