Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, September 09, 2007

301 inlägget

Dett a borde betyda att jag varit dålig och skrivit mindre än ett inlägg per dag totalt, eftersom bloggen är 1 ½ år gammal. Hm. Bättring bättring.

Imorgon blir det pepparbiff med smält cheddar och nån mumsig sås till Lunch och på tisdag blir det Kyckling Tricolore typ. Gott blir det förhoppningsvis iallafall.

Det är mycket nu... Klubbverket är fullsatt så när som på en plats, är du sugen på att bli cafévärd så ring genast på 018-130446 så kommer du direkt till moi.

Jag är glad. Det är bara massa bra saker som händer! Det är KUL med det mesta at the moment. Jag rider på vågen och njuter av att ha ett jobb som är roligt att gå till och inte nåt icaslaveri!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home