Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, August 10, 2007

POMMES

Hahahahah jag har nu suttit i lite halvpanik i en stund. Jag insåg precis att jag fortfarande inte har betalat EN enda elräkning i frankrike... Jag undrar om de letar efter mig med lykta därborta... Men man tycker ju att lägenhetsägaren borde fått reda på det hela isof... och att SIA skulle hört av sig men who knows...


Ensam hemma ikväll och ingen att prata med. Inte utan att man känner sig lite.. ensam.

You were born inside of a raindrop
I watched you falling to your death
And the sun, well she could not save you
She'd fallen down too, now the streets are wet

OH CONOR WHERE ART THOU!?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home