Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, July 26, 2007

OKej mahshid

anledning till att jag inte ville dela med mig av pris etc. angående skoköpet var för att inte göra er avundsjuka... hehe. Skorna är från 60talet inköpa på en marknad och är av ett gammalt engelskt märke. Kostade mig 90 riksdaler och är i superfint skick. Lägg märke till den ursöta lilla rosetten i bak som gör skorna.

För övrigt kan jag säga, att mycket kan sägas om värmlänningar, men när det är utförsäljning här är det verkligen UTFÖRSÄLJNING.
Handlade idag:
1 blå kavajjacka med muddar
1 blå kort dunjacka
1 A-linjeformad svart långkappa av tunnare modell mer som en gaskkappa typ
1 liten svart festbolero i liten A-linje
1 senapsgul kofta med knyt i midjan
1 svart stickad kofta i A-linje
1 svart "kavaj" i mystyg
1 svart tshirt
1 ljuslila gasksjal

Detta kalaset skulle gått på 2470 spänn
Det gick på 423 kronor
Jag ska försöka lägga upp lite bilder senare!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sviiiiiiiiiin!

10:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

men ditt lilla luuuuuder varför varför VARFÖR är inte JAG där?? ååhh nej jag måste slava på lsieberg som en annan nolla :(
men vet du? nu ere bara 4 dagar kvar!!! o vet du vad mer?? jag lsutar 17:30 på söndag... kanske kan komma redan då tänkte jag??? hör av dig om det okej!

12:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home