Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, July 20, 2007

kvinnor, barn och djur


och en elgitarr. Syster och Erik (pojkvän) har byggt en elgitarrsfågelholk. Så sjukt snygg så man kan tro att den är riktig. Jag har matat en räv med kex med smör på. (om det inte är smör på så vill han inte ha). Grannens barn var här, en ljuvlig liten gosse som ser ut som en solstickanunge. Jag blev kääääär. Gällande kvinnorna så ska jag få träffa toviiiiii! Mollösund nästa vecka i två dagar! Naaajs.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home