Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, August 07, 2007

Första dagen som KXM


Idag var första dagen som jag aktivt, i nationshusen fanns på plats som nya KXM. Det gick bra får jag nog säga.. inventering och planering och sortering och fundering(ar). Jag tror att det kommer bli en superduperhöst. Vi är ett bra och tajt heltidargäng som kommer göra ALLT för att värmlänningarna ska känna sig extra värmlänniga och välkomna tillbaka efter sommaren :D

Skickar med en fin bild på mig från sista veckan i våras då jag gick dubbelt med sofie... Jag gillar Schepper... jag lovar.. det ser bara inte så ut...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home