Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, September 02, 2007

på sjunde dagen...

jobbar man. Kom inte och tro något annat haha. Inventeringen är klar och jag kan äntligen pusta ut och ta det lugnt... NOT. Men nu tror jag att jag åter är i fas. GREJT. Imorgon kommer bli ett inferno utan dess like. Reccemottagningen, 200 ouppfostrade reccar som skall tas om hand, utfodras och sedan ska vi supa ner möjliga klubbverkskandidater. Strålande Strålande.
har nu spenderat x antal framför datorn med kringlan på datorn bredvid så nu är jag totalt psyked och förstörd för evigt. Over and out :D


Värmlands is the shit :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home