Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, September 17, 2007

Åh

jag har verkligen aldrig tid att sitta framför datorn.. Nu har jag dock det. Är Sjuk och har fått lämna köket i händerna på Stella. Vilket jag inte är det minsta orolig för, men det är tråkigt att inte vara där. Har sovit hela dagen, skönt. Men telefonen har ringt ungefär en gång i halvtimmen så nån djupsömn har det inte direkt blivit.. Men men, det var fantastiskt skönt att få sova ut och jag skickar ett stort TACK till stella som ställde upp med så kort varsel!w

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home