Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, February 22, 2008

GÖTELABORGELLER!

Hallådär! Long time no see som man brukar säga (?) Befinner mig i skrivande stund i Göteborg, närmare bestämt i toves hus! Här leker livet, vi klättrar i berg och blåser bort, handlar secon hand, röker vattenpipa, spelar badminton, hoppar och skuttar och fikar på mums. Jag ska en liten sväng till mormor och morfars nya lägenhet (som de bott i ett år...jag är sämst) men iaf. ska dit imorgon en sväng o hälsa på o äta lunch.

Har annars passat på att gå 2 månader i skolan sen sist, mycket givande. Planerar lägenhetsköp och planerar nån sorts framtid... har ingen aning om vad jag ska göra. Lyckligtvis verkar jag itne vara ensam om den saken, det känns ju bättre...eller nåt.

Idag blir det utgång i GÖTELABORG. Bersåbar eller hard rock café tror jag. BALLT. Jag är lite trött i kroppen men det ska vi nog lösa med lite drinkmix alla hell o tovis!

måste passa på att TACKA tovis för fantastiska dagar hittils. I loooooove you. puss!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home