Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, June 12, 2006

Ah....?

Den första lediga måndagen i mitt nya liv väcks jag klockan halv åtta av fem oförskämt pigga och dessutom läskigt glada byggarbetare som i skrivande stund sågar ner vår oljepanna i källaren. När det inte dånar i hela huset (så mycket att det skallrar i fönsterrutorna på övervåningen) så sjunger de. Underbart. Jag som skulle sova. Tillråga på allt meddelar de att vattnet kommer att stängas av inom en timme. Det var bara att kliva upp och hoppa in i duschen. så nu sitter jag här och väntar på att andan ska falla på för lite frukost.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home