Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, July 10, 2006

Jag måste

flasha med mina läsbravader när sommaren börjar närma sig sitt slut. Har läst närmast sjukligt mycket senaste veckorna. En lista utlovas härmed.

Jobbar nu idag och tisdag, sedan torsdag till söndag. Då kommer oskar hem. Sedan åker jag till Värmland på måndagen. Ska bli sjukt skönt med semester även om jag inte jobbat så där jättemkt förra veckan så känns det som att denna kommer bli dess värre.

Puzzzz

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home