Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, June 27, 2006

Well well

Jag älskar att tjäna pengar. För det leder till så mkt trevliga inköp! Idag levererades Hello Saferides Introducing Hello Saferide Ane Bruns A temporary dive och Ane Brun Duets i min brevlåda! Ser fram emot mkt härlig lyssning. Jag bara älskar Ane Bruns The Explorer. Den finns tyvärr inte med på den där skivan, men ändå. Helt underbar text.

Det känns tyvärr ändå som att jag jobbar jämt, det är ju skönt att tjäna pengar, men samtidigt vill man ju gärna hinna med att träffa folk lite grann. Igår var vi iallfall på Svenssons och åt middag jag, Linnea, Erika, Carro, Anna, Kattis, Johanna, Josefin och Aleksander. Hur mysigt som helst och supergott! Efteråt gick några av oss till 018 och fikade... helt underbar kväll... Mer sånt tack!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home