Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, June 22, 2006

Så var det sommar

Hultan avklarad, det blev som det blev, jag hade jäkligt kul till stor del och jag ångrar inte för en sekund att jag åkte men allt man gör i livet sätter prägel på en som person och jag hoppas att det går att vrida allt till det bättre.

Idag började sommarjobbsperiod nummer ett för min del, fyra veckors slavande i kassan på ica. Fast jag tkr det är rätt kul faktiskt, men det finns många människor som handlar där som luktar ILLA. Det borde vara förbjudet!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home