Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, July 03, 2006

Sommar

Jag läste lite bakåt i tiden här. jag var så mkt bättre på att skriva förut, nu är det mest information om vad som hädner så nu ska jag vara lite djup. Jag saknar Oskar. Speciellt när Johannas Erik är här å vi har mysiga familjemiddagar. Han hör hit på nåt sätt. Men jag undrar hur allt ska bli efter sommarn... Jag kommer att skicka in min ansökan till Aix på Onsdag. Men det är ju inte förrän till våren. Oskar försvinner redan i Augusti. Hur överlever man?

Kanske med vackra saker... pärlboden har en hel del kul.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home