Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, July 14, 2006

What do you do?!


Jag kan inte sova! Jag vaknade sju imorse och KUNDE inte somna om. Då hade jag dessutom haft två obehagliga drömmar varav den ena gick ut på att jag satt i kassan på Bauhaus och allt gick åt helvete då jag skulle betjäna två barn vars mamma lekte i bollhavet. Den andra drömmen gick ut på att jag begravde Oskar levande. (tackar ödmjukast om jag slipper några tolkningar här...haha). Jag har ett par-tre önskningar så jag tänkte att om det finns någon vänligt sinnad ande som läser min blogg så varsegod och sättigång!

1. Jag önskar att min nattsömn återgår till det normala så jag slipper sova i kassan på ica.

2. Jag önskar att Oskar kommer hem så jag slipper fundera över varför jag begraver honom levande i mina drömmar.

3. Jag önskar att mina uppdrag (t.ex. köra en arg katt till västerås) flyter på utan bekymmer.

4. (denna är lite en extraönskning om de fyra tidigare skulle vara svåra att genomföra) Jag önskar att någon annan fyller i mina formulär till Aix och skickar in dem så jag slipper för jag pallar inte. TACK

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home