Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, August 21, 2006

att framkalla kort...

är pain! Man tycker man väljer ut bra kort och sen när man får dem får man inget sammanhang alls. Så nu ska jag vara ordentlig tänker jag... Åh så bra det blir. Man tar helt enkelt alldeles för mycket kort som inte är något att ha alls. "åå över 120 bilder från kräftskivan!" Sure, det var ju bra. problemet är bara att 90 av dem är skitkort, blurriga, fula, totalt ointressanta. Eller vad sägs om skuggan av en använd kondom på taket av vårt partytält från hultsfred? Sjukt kul...not. Det var kanske kul då, men på kort gör det sig inte.. i promise... 11 kort från årets hultsfred har jag lyckats plocka ut. Jag vet inte ens om jag fått med alla som var med på bild. 8 kort från musikalen (och då kändes det som jag höll på och plocka i en evighet) nä detta är käzz.

Jag får för mig att jag ska börja göra konstiga saker. Som att alltid tvätta händerna med samma sorts tvål. Jag funderar på Dove.

Jag funderar på att bli brunett igen. (och att denhär gången gå till frisör så att färgen sitter kvar längre än tre dagar)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home