Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, July 31, 2006

Regn

Första dagen med regn på hela min semester. Hur beter man sig? Hur hittar man på saker att göra!? Vad gör man när man inte packat med sig något mer än en kofta som tjockaste plagg och ingen regnjacka, inte ens någon vanlig jacka, inte ens en liten kavaj fick jag med mig! Idiooot. Eller optimist. Fritt valt arbete. Jag hade bollen i spel. Hoppas det klarnar upp till eftermiddagen. Idag ska jag till affären. Det blir dagens utflykt. Jag har fått låna mammas regnjacka för att kunna gå de 150 metrarna. Underbart.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home