Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, July 28, 2006

2 veckor har gått

och jag har lyckats komma in på blogger från ett litet ensamt modem mitt ute i den värmländska skogen! Här är helt underbart. Tyst. Det enda som stör är bromsarna som bits. Härligt med Kusiner och morbröder i alla hörn. Oskar var här ett par dagar också. Mysigt. Läskigt bara att det snart gått två veckor sen jag åkte. Har nio dagar kvar som skall spenderas på västkusten. Då kommer jag förmodligen uppdatera här lite oftare eftersom man kan göra en margot* på grannens trådlösa bredband. Man börjar sakna folket därhemma lite. Men en vecka till klarar jag mig med stor sannorlikhet!
Sitter i myskläder efter ett kvällsdopp och nu ska jag se på film! Haha underbart.
Puss



*snylta

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home