Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, August 22, 2006

åskväder

Det mullrar utanför som bara den. läbbigt värre.

Idag ska jag jobba från fem. innan dess ska jag ha varit på gottsunda tandläkarmottagning två gånger. Först för en timme sen när jag var där och om en timma ska jag hämta kakan och åka dit med henne... Haha det är ju bara SÅ kul att vara hos tandläkarn så jag måste hänga där hela eftermiddan. Ikväll är det iaf. häng hos Mahshid, det är tydligen tre tvserier som har premiär på femman idag. (jag har inte följt nån av dem...) det blir nog... kul. Haha. Jag ska nog lyckas lura bort dem från teven.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home