Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, November 20, 2006

långsam måndag

depp. Vet inte varför. kanske var det för att jag insåg att för varje sekund som går så förändras alla människor litegrann och för varje gång jag inte spelar roll för en vän så kliver man ett steg från varandra. eller så är det för att jag är aptrött trots att jag sov 12 timmar i natt. Det är ömsom ett asdrygt projekt ömsom spännande att försöka få tag på någonstans att bo i aix. DET är faktiskt just nu mer pain än något annat. Skickar in mina sista papper idag där jag final-analt bestämmer att jag inte bor hos nån madame. Varför denna huvudvärk. Som en vaddboll inkörd mellan öronen. Men vad gör man när man inte har tid att ha kontakt? När man sover så fort man har en sekund över.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home