Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, November 29, 2006

mittiveckandepp

Först och främst vill jag gratulera Kalle på 23årsdagen!!

Iallfall.. Varför tar jag på mig alla andra människors jävla problem jämt?? Jag bryr mig inte liksom egentligen. Men jag är så bra på att göra andras problem till mina. Gör man så så får man tillslut sjukt mkt problem på halsen.

1 Comments:

Blogger Joey Jo-Jo Jr. Shabadoo said...

Kalle tackar så mkt! =) Hoppas problemen löser sig... *kram*

1:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home