Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, February 29, 2008

Mavala nr.19 Hong Kong

Att vakna till att solen smiter in under rullgardinerna - SOM jag har längtat! Det var bara för länge sen!

Jag har funderat en hel del. Hur hinner folk allt? Jag hinner inte med allt jag vill hinna: Plugga, Jobba på ica, jobba på värmlands, vara en social trevlig varelse som umgås med sina vänner, läsa böcker, träna etc. etc...
- Det gör de inte svarar Calle.
Men varför känns det som att det bara är jag som inte hinner allt jag vill? Och varför är det bara jag som trots detta inte har en aning om vad jag ska syssla med i resten av mitt liv. Snart är det dags att välja igen vad som ska läsas nästa termin. Det är slut nu på massa lösryckt. Dags att ta tag. Ta tag i vaddå?

Den tiden då allt bara var lek.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oj oj oj... Vi e ju så snygga!!

7:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home