Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, February 26, 2008

Solen skiner och alla människor är glada...

Förutom Helena som åkt på tovesbihåleinflammation. Wey :) Dessutom lyser inte solen. Haha. Så det var bara ljug alltihopa.
Hemma nu i Uppsala efter 5 vilda/knasiga/utvilande/busiga/lyxiga/skrattiga dagar i Göteborg med min Tove! Om man vill ha en väldigt utförlig beskrivelse av allt som gjordes tycker jag man skall besöka Toves blogg. Där finns all information du kan tänkas behöva. Haha. Istället tar jag till ett mer dynamiskt grepp och ger dig Göteborg med Tove och Hell i bilder.






















0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home