Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, March 26, 2008

Att slitas mellan hopp och förtvivlan

Ni vet hur det kan vara. Man är ena sekunden sprudlande skruttiluttigt glad och uppåt och det känns som att ingenting kan stoppa oss.....! vilket är just vad som händer, en fjuttig liten bajssak som egentligen inte är värd att offra nånting för som sätter stopp för det där glada. Eller så är det kanske bara jag? Idag har jag lagat mat med carrrrrrl vi har gjort en miljard portioner med lasagne. Värt. Gott. Mätt!

Har spenderat påsken på Liane, kallt som en frysbox men varmt i hjärtat efter att ha varit där. Paradiset på jorden lätt.

Köpte idag håkans nya, hett. Speciellt spår 3. aj lajk.

Alltså. Jag är inte särskilt nere idag. Jag bara kom att tänka på hur det känns. :) Idag är allt faktiskt ganska bra. Ledig, det är skönt.

Längtar efter Tove! MU!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home