Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, April 06, 2008

För sent för edelweiss

Och för sent för att ångra sig. Har bokat upp hela veckan som kommer, inte en enda ledig kväll. MU! Hur som helst är jag nu officiellt en fruktis på ica. Ska jobba heldagar torsdag fredag och lördag den här veckan med att bära frukt. Kuligare än kassan i alla fall :)


Jag är kär i en ängel! Han ser rakt igenom mig! /Håkan.H. Så simpelt, så vackert.


Nämnas bör väl även Markus Krunegårds nya, faktiskt... Riktigt bra. Såg honom i laakso för någon månad sen på Norrlands, riktigt jävla röjigt faktiskt.


På tisdag är det Bönmiddag! Mexikanskt tema, ska bli spännande att se vad pojkarna har knåpat ihop!

Den 19e blir det rally. Jag och fyra säfflepöjkar. Jag är rädd. Haha.





For Old Times Sake

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

helena - du är en sann vän! du postar deligen ut bilder på mig där jag ser ut som antingen thorsten flinck, överspacklad chackhora, en meter lång utväxt eller som i detta fall.. ett lår lika stort som en krater. tack. hoppas jag kan återgälda tjänsten nån gång. mu och morr! I övrigt är din blogg rolig, bra och de andra på bilden är söta som en tavla. den ser fö ut som en riktig taaavla. Jag hoppas att du njuter i vårsolen, det gör jag! har gosat med alicia och köpt 4 megabra böcker wohoo! Och klarat halkan!! kilili haha oj det det blidde visst ett brev... nu återstår bara den obligatoriska kärleksförklaringen... DU ÄR DET ROLIGA I HASCH, DU ÄR BRÖDET JAG VILL LÄGGA KORVEN IIIII! pussss

3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kul o se att södra sveriges bredbentaste Norberg tar plats på helles heta blogg!! Inte lång tid kvar tills hell fyller 30... Hoppas det blir fett ballt!! Puss o kram

12:16 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home