Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, April 13, 2008

Födelsedag igen! 21 years and counting

Grattis Till mig! Typ rekord idag tror jag med 17 facebookgrattis ballt :) vilka vänner.

Är dock sjuk, har haft feber och är sjukt risig. annat var det för ett år sen! Därför kör vi en favorit i repris!





1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha! fan va snygga vi var för ett år sen...eller inte! GRATTIS IGEN! Förvänta dig ett nice vykort img ;) i love you! feel better!

4:35 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home