Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, April 07, 2008

Mentaly Retarded

Är calles nya skrattord :) hoho


ÄR DU LITE RETARDERAD? Sa vi i ettan på gymnasiet kommer jag i håg. Sånt man inte ska skratta åt men wtf.

Dagens Kommentar "jag måste sakna testosteron" (på tal om att inte ha hår i ansiktet) / Carl igen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

du leder ju garanterat tävlingen sämst uppdaterade bloggen om den nu finns. jag kan inte säga att det INTE stör mig för det gör det, du bor ju ungefär 50 mil bort så det är inte så att jag kan övervaka dina steg och gärningar som en hök vilket jag hade gjrot om jag hade vart vid din sida. jag skulle kalla det osympatiskt, min vän. och NEJ det spelar ingen roll att du har 39 graders feber, du lever i alla fall, nu kanske du tycker att JAG är osympatisk men det var faktiskt du som började. (krya på dig puss!). ADJÖ

6:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home