Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, April 28, 2008

Valborg 2007

var en mycket speciell valborg. Valborg 2008 kommer med största sannorlikhet bli MINST lika bra. Det beror på två saker. 1. Tove. 2 DJCarl. FETT BALLT! Rent teoretiskt borde frånvaron av Pierre, Elina och Frida betyda 2 minus. MEN, Elina får jag kanske träffa på Fredag och Förlusten av övriga två får väl sägas jämnas ut av att vi befinner oss i Valborgshuvudstaden. (vilket vi sannerligen inte gjorde förra året, en måndag i Aix = inte jättemycket party utanför 14 Rue Rifle Rafle) SJÄLVKLART hade valborg 2008 blivit magisk om vi haft ALLA barnen här men det får man väl nästan se som en omöjlighet. Nog med matte!

Dagen har varit horribel, letat balklännning och försöker hantera en sjuklig stress över skolan. Dessutom saknas fortfarande bröllopsklänning. MU.

Calle har flyttat in på Phylleboooo :D Fast nästan så jag får lite separationsångest... hihi

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dags för ett nytt inlägg dööööh!=)
MISS U KISS U

11:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

vad händer med den hetaste bloggen helena?? styr upp det här nu! ringer dig sen. puuuuss

3:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

MEN DÖH haha, lägg ner eller nåt din primitiva sandmask ;)

12:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home