Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, April 25, 2008

Jag hade tänkt....

Att jag skulle överraska tove med ett inlägg, men tro som fan att hon pikar mig innan jag hinner! Haha. I alla fall... Hektiskt liv just nu:

Lördag: Plugga + Konsert på kvällen (mammas kör som sjunger)
Söndag: Jobba 07-11 på ica. Plugg på eftermiddagen. Mål:Skriva klart PM:et
Måndag: Skola 9-15. Tentaplugga inför teoritentan
Tisdag: Skola 9-12. Tentaplugga. Kör på kvällen
Onsdag: Valborg
Torsdag: Bakis och Inventering med Stella på dagen och Inventering på ICA på kvällen.
Fredag: Plugga alternativt tur till Sthlm för att träffa Svanis Berra och Earl.
Lördag: Josefin och Robert Gifter sig! Dvs. Bröllop med stort B
Söndag: PLUGG inför tenta
Måndag: PMINLÄMNING och Skola 9-15
Tisdag: Plugga!
Onsdag: Plugga dagtid Jobba 17-21.30
Torsdag-Söndag: Körturné
Måndag: Skola 9-12 Panikplugga!
Tisdag: TEORITENTA
Onsdag: Plugga inför historiatenta
Torsdag: Plugga inför historiatenta
Fredag: Plugga inför historiatenta. Jobba 16-20
Lördag: MUSIKTHISTORIATENTA : musikklassernas vårkonsert : VÅRBAL!!!
Söndag: Bakis

WÄÄÄ Allt detta på 2 veckor. Jag kommer dö! haha.

Men men. Vet iallafall vad det ska bli till hösten.. PAprogrammet det känns BRAAA :D

En gammal klassiker! (jag 16 år)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ååh sööööt! fö tycker jag att det är dags för mig att få ett nytt smeknamn. Berra känns för berrigt helt enkelt.
tove
ps. jag vill vara 16 igen!

10:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home